lauantaina, joulukuuta 16, 2006

3 pientä runoa krapulassa

Kirjoitan kolme pientä runoa, koska olen krapulassa.


Päätä pahkaa kiveen juosten

Kivestä kiveen juoksen
joustan, ponnahdan, törmään
tulen takaisin, olen huominen
voiko sieltä tuoda tuliaisia?

Sitä mietin päivät pääksytysten
miksi aina elän eilisen uudestaan
ja tulevaa pelkään
enkä kanna kiveä Pupuhuhtaan


Aivotoiminnan heikkouksia

Aivojen lihakset ovat liian rennot
ne toimivat niinkuin aurinkokennot
pimeällä voimaa, virtaa en saa
tyhmyyskohtaukset tulee uudestaan

Ikuisuusongelmat kylvyssä vaivaa
menneiden ihmisten käärmeilyt kaivaa
Hiirenä haluaisin kolooni jo mennä
Mutta kakkiva lokki ei tuhkasta lennä


Hei, sinulla on panssarivaunu päässä

Hei, oletko huomannut
suunpielet kylpevät räässä

Hei, oletko huomannut
sinulla on panssarivaunu päässä

Kyllä, olen nähnyt metsässä puita
Kyllä, olen nähnyt järvessä vettä

Hei, oletko huomannut
Kissasi sanoo "Jawohl!"

Hei, oletko huomannut
Makaat itseäsi väkisin

Kyllä, olen nähnyt paljon hevosia kirmaamassa
Kyllä, olen nähnyt mopoti mopoti mop.

Koska tytöt olivat ilkeitä
ja minä seisoin pihalla
Jotain olisi pitänyt esittää
joten esitin sitten oikein kunnolla
Farkut olivat pillimallia
tuulipuvun takki liehui
kello soi
pääni lyötiin oveen

Ihmiset nauroivat.
hehehehehe.

Ei kommentteja: